fredag 18 maj 2012

VM-start!

Då var vi klara med vårt VM.

Är otroligt stolt över Sheger som går in å gör i princip det han brukar göra. Tillsynes opåverkad av resa, miljö och "bo borta". Tycker att jag oxå va lite duktig som kom i håg alla ändringar på kommandon jag var tvungen å göra ;0)
Dessutom tyckte vi båda två att det var fränt!

Vi skrapade ihop 239,25p med en nolla på vittringen! Hade ett fint sökarbete men tappade pinnen två gånger på vägen in... Surt men jag är inte besviken en enda sekund för jag har världens bästa SHEGER!

3 kommentarer:

  1. Grattis! Vad duktiga ni är :-) Jag såg inkallningen och fria följet, såg kanonsnyggt ut :-)

    SvaraRadera
  2. Ni är sååå duktiga! Såg första halvan och i den kameravinkeln såg det riktigt bra ut. Stadigt och säkert.
    Grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattis Lena såg bra ut det jag såg. Ni är så bra ni två :D

    SvaraRadera