måndag 7 maj 2012

Förberedelser

Vi förbereder oss så bra som vi kan inför kommande mästerskap. Känns lite läbbigt då jag egentligen inte har en aning om vad Sheger behöver, utan får ta det lite på känn...

Vår alldeles egna träningshelg var bra för psyket på oss båda. Avslutade igår med en tävling där Sheger var alldeles lagom i aktivitet! Poängen blev 299,5, men det är långt ifrån viktigt just nu. Däremot var kvittot på att jag kan styra på planen mycket värdefullt!

Har fått min landslagsoverall som just nu är på "benavkortning" - tack Elsy!

Idag var vi igen inne i ishallen hemma, liksom bara för å få vänja sig lite vid ishallmiljö. Töntigt? Kanske, men jag gör det i alla fall!!!

1 kommentar:

  1. Tycker jag låter som en bra plan, allt man kan försöka förutse och vänja de vid tror jag är super... MAn ska hjälpa de små så mycket man kan. Håller tummarna för er!

    SvaraRadera