onsdag 9 maj 2012

Tår i ögonvrån..!

I kväll efter jobbet blev jag totalt överrumplad då dörren öppnas och det "väller in" en massa kursdeltagare.

När jag äntligen förstår vad det handlar om kommer jag helt av mig... Alla dessa människor kom enbart för att lyckönska Sheger och mig inför VM-resan och lämnade dessutom över ett mycket uppskattat resebidrag.

Tack snälla för att ni tog er tid att komma, jag hade verkligen ingen aning! Till allas förtjusning kom jag liksom av mig, men uppfattade ändå kommentaren "äntligen blev hon svarslös" ;0)

Jag kan endast lova två saker:
- Vi ska göra vårt bästa!
- Vi ska ha fantastiskt kul!

På begäran kommer jag att försöka uppdatera bloggen ofta under resan . .

TACK!

5 kommentarer:

  1. Härliga kursare!! Kul!! Det är ni värda!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt Lena, jag förstår dina tårar.
    Fina kursare du har.
    Ses snart.
    Soliga hälsningar från Ditte och Abby

    SvaraRadera
  3. Underbart!!!! Kram Helene

    SvaraRadera
  4. Lycka till!!!!! Vi håller alla tassar och tummar som finns!!!!! Stor kram från oss! Anne-Lie, Jack och Micka

    SvaraRadera