fredag 25 maj 2012

Som en vanlig människa..?


Har på förmiddagen haft en alldeles egen liten inventering av kläder och skor.

Inser frustrerat att jag de senaste åten tydligen enbart prioriterat att köpa kläder till mitt jobb och min hobby... Hundgarderoben är knökfull av byxor, tröjor, västar i alla de former medans "vanliggarderoben" gapar ödsligt tom!

För å inte prata om hur det ser ut på skofronten... Vid ett snabbt ögonkast i hallen ser jag fyra Salomon och två par Viking. Öppnade skoskåpet lite försiktigt och skymtar några "finskor", men int har jag nåt användbart "vanligt" där heller... Men stövlar och kängor i olika format, DET finns det gott om.

Inser att jag kommer att få krypa till korset å behöver shoppa på för att kunna va som en vanlig människa... Trist att jag skulle komma på det just nu när ekonomin framöver troligen kommer att bli minst sagt ansträngd. Känns inte som om det finns så stora handlingsmöjligheter på A-kassa?

Gaaaahhhhh

1 kommentar:

  1. Sånn ser det ut i klesskapet mitt også.. Og man finner mest tursko.. Hundene synes det er helt greit:)

    Cathrine:)

    SvaraRadera