fredag 4 maj 2012

Åkt bort!

Har tagit med mig grabbarna, husvagnen och åkt bort för att få lite lugn och ro.

Livet är för tiden ganska rörigt och det är en del beslut som ska tas... Det knycker sjukt mycket energi och jag känner mig ibland som en geléklump i skallen. Det är liksom svårt att hålla tankarna där de ska va!

Att inte bli påverkad av att bli arbetslös samma vecka vi kommer hem från Österrike, det var svårare än jag trodde att "pressa bort" ur huvudet...

Tyvärr känner jag att det är svårt att hålla fokus på kommande resa. Så därför hoppas jag att det går att ladda om här i tystheten på en Brukshundklubb någonstans i Sverige!

Har redan tränat ett varsitt pass med killarna och hoppas på flera såna i morgon! Känner att när jag tränar då tänker jag som tur är bara på just det.

Hade tidigare i veckan en riktig bra träning tillsammans med Lillemor. Fick fram ytterligare några svagheter i det fria följet som jag behöver vara uppmärksam på. Jisses det tar ju liksom aldrig slut...

Tack alla ni som hört av er med uppmuntrande ord, de värmer, varenda ett!

3 kommentarer:

  1. Kram bästa Lena!
    Du och grabbarna är hjärtligt välkomna upp till oss om du vill byta miljö och vila upp dig.
    En tur på fjället är bra för kropp och själ.
    Stort lycka till ni är så bra...

    SvaraRadera