onsdag 2 april 2014

Nu drar det ihop sig..!

Efter helgen är det dax att hämta hem det nya lilla underverket Åboy! 

Operation valpsäkring är snart klart och jag har letat fram matskål, halsband och massa leksaker. Tror både Sheger å Bosse kommer att uppskatta alla leksaker inne! Bägge två är ju förnuftiga grabbar och har alltid gillat småttisar. Visserligen skillnad när man inte behöver ta med dem hem, men jag tror det kommer att gå bra. Jag har normalt inte grejer framme inne då jag vill ha det lugnt inne, men med vappis är det ju undantagstillstånd. Frågan är vad Bosse tycker om att gå från lillebror till storebror, han kanske blir vuxen på riktigt nu...  Om inte så är Bosse fortfarande en sann samlare. Han brukar gömma saker under skåpet på toaletten... Saknar jag nåt är det stället att kika på! 

I och med valpen så slipper de dessutom fästinghalsband i år. Vill inte ha nåt på dem som han kan tugga på, så vi kör Frontline istället. Har oxå valt vilken mat han ska få växa upp på. Självklart blir det EUKANUBA, precis som de andra två grabbarna! 

Härligt uttryck, kanske bra att han får två storebröder... ;0) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar