måndag 7 april 2014

Nu saknas bara valpen!

Jag inbillar mig nu att jag har allt är klart inför lilla valpens ankomst imorgon! 

Har "valpsäkrat" bland div.ledningar och andra attiraljer. Var och fixade en annan bur till baksätet i bilen än den jag tänkt använda från början, den "nya" är lite mindre och passade perfekt! Har även skaffat de sista inköpen som typ toapapper, toapapper och toapapper... 

Försäkring är fixad och valpen är betald, nu saknar jag bara valpen! 

Valpen ja, han heter ju Åboy i stamtavlan. Närmare bestämt Gränsvallarens Åboy, men Åboy är lite "tungt" å säga/ropa... Jajamensan, jag har provropat i många dagar och är inte helt nöjd. Att bara ta Boj eller Bojjen blir för likt BOsse. Har varit inne på diverse namn, men tror jag kan hittat ett jag är nöjd med! Om det är nån som har några häftiga namnförslag så emottagen det tacksamt!

Från i morgon är det slut på soffhäng då det äntligen kommer en liten "förstörelsemaskin" med sylvassa tänder och annorlunda rutiner, - Hujedamig :D 
Två än så länge lyckligt ovetande blivande storebröder ;o) 



1 kommentar:

  1. Spännande, Mattias är ju ett bra namn annars ;) Lycka till nu :) /Kram från Vingåker

    SvaraRadera