fredag 21 september 2012

Landslagsläger OCH Talangläger

Jag är så stolt över mina båda grabbar som har blivit inbjudna på varsitt träningsläger!
Sheger ska på landslagsläger i oktober och Bosse på talangläger i november. Det bästa är att jag får åka med dem! ;0)

Känns som jag verkligen behöver lite fräsch input. Jag har i princip tränat själv hela sommaren. Inte alls så kul faktiskt... Tur att man har fantasi nog, å är tillräckligt modig för att krångla till träningen ändå. Nu tänker jag mest på Bosse, eftersom Sheger varit konvalescent stora delar av sommaren.

Jag har ju haft förmånen att tidigare vara med Sheger på både talang och landslagsläger. Det är så givande att få lyssna på andras tankar och funderingar. Träffa alla duktiga hundar och förare i ej tävlingsituation är oxå trevligt. Ser verkligen fram emot höstens resor till Grängesberg/Smedjebacken.

Dessutom ger det mig en riktig spark i baken att träna på. Ska försöka ge den blygsamt och mycket sporadiskt tränade Bosse lite mer träningstid. Sheger och jag hade ett alldeles så litet styrelsemöte ang. hur vi gör när vi tränar häromdagen och sen har det mesta funkat bättre, även det fria följet..!

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till två läger, jag hoppas fortfarande att min 1:a reserv plats ska bli en ordinarie. Men om jag itne får förmånen att träffa er får ni ha så superkul. :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt Lena! Ni är värda detta. Hoppas att du stannartill här när du åker förbi. Du och grabbarna kan bo här vettdu, vi har 4 mil till Ludvika och knappt 2 till Gränges.Kram // Helena

    SvaraRadera