onsdag 12 september 2012

Redan åkt...

I förmiddags tog jag med mig killarna, kopplade på 46'an och fartade iväg till platsen för nästa tävling. Kanske i tidigaste laget, men klubben ställde upp med ström och nyckel till stugan. Hyggligt!!!
Kan ju liksom lika gärna förbereda oss för tävling här som hemma. Dessutom har Bosse väldigt nyttigt av å komma iväg å träna på olika platser. Körde bara fel en enda gång på vägen hit, det borde i sig vara rekord av nåt slag!

Väl framme så hann jag precis ställa upp vagnen och lufta hundarna innan det började ösregna. Blev lite slappa i vagnen först.
När det slutat regna sken det upp till riktigt trevligt väder, varmt å sol.

Bägge grabbarna har ikväll tränat på övergång från fullt öppna spjäll till koncentrerat fotgående. Svårt som attan... Det är liksom ingen barnlek å få dem till å skifta funktion från kamp/ muskler/fart till mjuka fina föriga, lugna tankar i fotgående...

Appellplanen var ganska knögglig å gå på och jag får tyvärr problem direkt. Har inte full styrsel över det ena benet och känner inte att jag trampar fel några gånger, vilket gör att jag nu har ett svullet knä som jag har problem å räta ut... Att det i tillägg känns som jag har tandvärk i det gör att jag inte glömmer bort det i första taget!
Är definitivt inte helt överens med mitt vänstra knä. Det är ännu mer ostyrligt än vanligt och jag har även tappat känseln på utsidan av knät.
Det är nåt som är vajsing, hoppas bara skruvarna sitter där de ska. Orkar inte börja om med dessa förbaskade knän en gång till. Fyra operationer får räcka!

Nu lite surfing sen är det nog natta. Don't let the bedbugs bite!

2 kommentarer:

  1. Låter som en kanon uppladdning inför lördag!
    Vi kommer på fredag - kanske ses då :)

    SvaraRadera
  2. Fina pojkar :) Lycka till i helgen! Har inte tant ngt bra knäskydd som hon kan använda som stöd? Hoppas du snart blir bättre..
    Kram Heléne & flickorna

    SvaraRadera