söndag 18 december 2011

Inte helt 100...

Tre hela dagars träningsfritt!

Vet inte helt vad som hände, men nu är helgen över. Tror jag behövde lite ledigt från allt hundtänk. Känner att det inte blivit mycket mentalt "tankat" på mig, mest utgifter där faktiskt.

Brukar oftast inte känna mig utmattad i skallen efter avslutat kurstillfälle mer än högst nån timma efteråt, men nu har det kännts som jag inte hinner återhämta skallen mellan kurserna...
Det är helt klart nåt som inte stämmer, kanske man håller på å bli sjuk eller nåt?



Tror ju inte att nån av hundarna direkt mår dåligt av träningsvila. Sheger borde egentligen få ledigt resten av veckan. Han har gått stadigt flera pass om dagen under en längre tid nu. Är bara såååå rädd för att vi ska tappa det lilla fria följ vi för stunden har...


Han ska få en genomgång av kroppen på onsdag. Ska se om jag iaf. klarar att låta bli att träna fram tills dess, efter det kan det ju till och med hända att han ska vila!

Hoppas det kommer liiiite snö, så den jävla isen försvinner. Är helt klart förenat med livsfara att traska promenader nu. Jag har ju broddar men hundarna halkar omkring...

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar