måndag 15 april 2013

Oarbetslös - idag startar vi!


Idag börjar jag jobba igen!
Efter nästan elva månader som arbetssökande startar jag idag som anställd på T'Max. Det ska bli så roligt att återigen få arbeta med hundägare och se massor av nya hundindivider!

Vi startar idag upp en kurs på Karlskoga Brukshundklubb, den är för de som tränar lydnadsklass 3 och Elit. Senare i veckan träffar jag ytterligare två grupper på Karlskoga BHK. En kurs med momentinlärning för lydnadsklass 1 och en grupp för tävlingsträning lydnadsklass 1&2.

Hoppas att få träffa många nya bekantskaper och att återse många av mina "gamla" kunder!

Om din träningsgrupp vill ha coaching av mig, eller om du vill gå kurs för mig, kan du gå in på jobbets hemsida: www.tmax.se eller skicka ett mail till mig på lena.lofroth@gmail.com
Självklart går det bra att ringa på 072-7274446.

Hoppas vi hörs och syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar