tisdag 2 april 2013

Nytt JOBB!

Medans andra firar sina landslagsuttagningar och kommande resa till Budapest så firar jag att jag fått ett nytt jobb! Jag är naturligtvis jätteglad över det och livet kommer oxå att bli så mycket enklare med en inkomst som är högre än a-kassan!

Jag kommer att starta min anställning 130415 på ett företag som heter T'Max.

Företaget utökar från att arrangera kurser & föreläsningar till att anställa mig att ta hand om kunderna inom hundägarutbildningar och tävlingslydnad. T'Max har även kurser i prestationspsykologi. Vi erbjuder alltså mycket coaching för dig som vill lyckas i tävlingssammanhang.
T’Max skall ta dig från bra till bäst – med kvalitet & kompetens i fokus!

Det finns nu alltså möjlighet att återigen boka mig för hundträning på klubbar, i träningsgrupper och privatlektioner. Under april kommer jag att starta med att hålla några kurser på Karlskoga Brukshundklubb. Är du sugen på att gå kurs för mig, kika in där!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar