måndag 1 oktober 2012

Mentala käftsmällar...



Helgen tillbringades i 46'an på Mariestads BK i trevligt sällskap med Lillemor & Kjell och Diana & Fredrik. Träning varvat med lösning av världsproblem, mera träning, en bit mat och härliga diskussioner totalt utan tak. Tiden på lördagskvällen rann iväg och helt plötsligt var klockan över 0200. Lite sent när det är tävling dagen efter, men trevligt var det!

Jag blev riktigt välbehövligt "påpucklad" om mitt tänk på framtida tävlingsupplägg för Sheger & mig. Inser nu, med nån dags betänketid, att de har väldigt rätt och det svider lite å erkänna att jag nu tänkt om >_<
Eftersom Sheger på söndagens tävling gav mig svaren jag ville ha så inser jag att jag inte ska begränsa oss, utan nu är det dags å släppa ut håret igen & dundra på!

Tack till Diana & Lillemor att ni brydde er om å öppna ögonen på mig, ni är BÄST!!!

1 kommentar:

  1. Riktiga kamraters öppenhet ska man vara rädd om, även om det svider när de har rätt och en annan fel, fniss. Innerst inne vill de en väl och har ambition att få en framåt. Sen kan jag själv bli lite sur över att ha tänkt så galet men det får man ta ;-)
    Förresten......... vill bara meddela att jag lägger in din sida som snabblänk på min hemsida http://elgemyr.se Är trött på att googla efter den varje gång jag ska läsa. Och det gör jag tit som kvart!

    SvaraRadera