onsdag 10 oktober 2012

Löjligt nöjd!

Idag har vi varit och tränat på en annan brukshundklubb, som vi faktiskt bara tävlat på innan.

Bägge grabbarna skötte sig med bravur! Kände mig så där löjligt nöjd när vi var klara...

Sheger körde genom eliten och höll sig i skinnet. Dessutom så tror jag att jag kom åt fusket i fjärren som han tagit till de två sista tävlingarna, hoppas iaf det!

Bosse fick oxå jobba genom eliten och honom är jag supernöjd med. Nästan lite "halleluja moment". Naturligtvis jättenöjd med Sheger oxå men det är mer vanligt... ;0)
Bosse trampade på och han imponerade på mig som han kan göra när allt bara liksom stämmer. Nu vet jag att han är så ojämn att allt kan vara tillbaka på pannkaks-stadiet redan i morgon. Passar därför på att njuta riktigt ordentligt idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar