onsdag 6 juni 2012

Det ser mörkt ut på _ _ _ _ _ _ _ _ avbytarbänk...

Så kan vår träning sammanfattas...
Tittut!











Bara så jag inte ska glömma bort det så skriver jag ner att det mesta i Shegers & min träning går käpprätt åt skogen just nu. Äh, det var ändå kanske å ta i,
ska vara ärlig å berätta att det gäller typ allt >_<

Det är inte mycket som funkar och jag funderar allvarligt på om Sheger är ordentligt ut form för första gången i sitt liv..? Tiden fram till SM känns alltför kort och jag kan inte sätta fingret på vad det är som inte stämmer... Viljan finns, men det blir nåt "kopplingsfel" i varenda moment, varenda träningspass, gahhh...

Vet iaf. att vi, i motsats till många andra man läser om på nätet, inte har fantastiska träningspass med bländande form. Det ser ganska mörkt och "sketnödigt" ut för oss just nu...
Jag kan inget annat göra än å fortsätta träningen i samma gamla spår å hoppas på att vi kan mobilisera på de få dagar vi har kvar.

Bosses träning i trean och eliten fungerar däremot jättebra :I

2 kommentarer:

  1. Vem fasen har perfekta träningspass hela tiden? Eller det kanske bara är en skrivtalang ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hade inte lyssnat så mkt på de "perfekta" passen, för något sådant finns inte! Släpp stressen, andas och ha kul!

    SvaraRadera