tisdag 26 juni 2012

Piggare!



















Nu törs jag säga att Sheger är piggare, iaf. idag...
Det började redan i morse då han mycket bestämt deklarerade att han inte hade nån överdriven lust å vänta på sin mat...

Han blev dessutom svart i ögonen då jag tränade lite ff med Bosse! Efter det fick Bosse lite överraskande rulla runt i gräset... Efter det har dessutom strosat runt på sitt vanliga avstånd , ca 100m från mig.

Fick även den för mig välkända blicken av missnöje när han fattade att det inte skulle bli nån träning.

Guud va jag hoppas att det håller i sig!

3 kommentarer:

  1. Låter bättre. Tråkigt att du inte kan vara med på cupen. Men det viktigaste är att han blir bra igen. Tage

    SvaraRadera
  2. Sandra med Vide26 juni 2012 kl. 23:07

    Skönt att höra! Go Sheger!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att höra att det är på rätt väg :)

    SvaraRadera