torsdag 29 mars 2012

Hur ska du göra nu då..?

Först vill jag tacka för alla gratulationer. Tänk att så många tar sig tid att ringa, skicka sms, skriva på FB samt här i bloggen! Tack alla, uppskattar varenda tanke!

Det många undrar - och som jag faktiskt undrar själv oxå - hur ska du göra nu då?
Svaret på frågan är - har inte den blekaste... Har ju liksom aldrig varit med om att tävla på ett mästerskap förut och har ju faktiskt ingen aning om hur upplägget är. Vet inte heller hur vare sig jag eller Sheger kommer att reagera. Men kul det SKA vi ha!!!












Min hjärna är för stunden enbart i tänkarfas...
Nu när den största frågan var avklarad, hur i h-vete kommer jag till Österrike, har andra egentligen mindre viktiga saker tagit full hjärnkapacitet. Ni som känner mig fattar säkert vilket kaos det är "in real life" då. Om det är snurrigt annars så är det i det närmaste katastrof varning just nu... Jag HATAR verkligen å inte ha koll!!!

Till er som undrar vad jag ska ändra på i träningen tänker jag svara - inte mycket!
Kanske dumt, vad vet jag..? Tänker naturligtvis ta till mig det som avslöjats på de senaste tävlingarna, men det stannar nog där.

Känner att jag har hittat ett sätt att träna på som Sheger tycker är jäkligt skoj och även behövligt för att hålla honom öppen i skallen. Planen är därför att fortsätta med krångelträning, det är troligtvis det bästa sättet att mota bort
#Sheger "kansjälv" Löfroth#.

Naturligtvis så kommer fysträningen att ökas, men det skulle den ha gjort nu i alla fall, även om vi inte skulle tävla på VM. Hoppas även att kunna få valla lite försiktigt hos nån som har djur av lite trögare slag! Vi har oxå ett par tider inbokade hos världens bästa Susanne för check & massage.

Just nu känns det som om det att lära sig kommandon på annat språk samt göra en minipackning för över en veckas resande kommer att bli svårast... Jag som i princip är van att kunna ta med mig obehindrat med grejjer i bilen eller husvagnen kommer säkert att ha helpanik över pyttepackning.

Har jag fattat att jag och Sheger numera ingår i svenska lydnadslandslaget? I teorin ja, resten njaaaa...

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar