måndag 16 april 2012

Träning samt individuellt coachingsamtal

Idag har vi varit på Kristinehamns BK och tränat tillsammans med världens bästa Lillemor!
Sheger & jag blev på nytt kommenderade på engelska och nu börjar det funka i det Löfrothska huvudet... Körde genom elitmomenten utan inkallning, hopp och fjärr.
Nöjd med världens bästa Sheger som idag dock återigen visade upp en liten tendens av "kan själv". Ibland blir det uppenbara lite för uppenbart...













Om nån vet hur kommenderingen är vid "ta föremål" eller "kasta apport" får ni gärna delge det. Skrattar så jag kiknar av vårt  "throw the thing" och "take the bock" :P

Bosse kördes genom tvåan med kommendering och jag tycker han arbetade på bra! Det fria följet kunde kanske om dagen önskas lite bättre, men men...


Hastade hem och har precis haft ett bra individuellt coachingsamtal med lydnadslandslagets mentala coach PO Lindvall. Det ingår i uppladdningen inför VM.
Lite förvånad är jag över mig själv, men ibland tänker jag rätt... ;o)

2 kommentarer:

  1. Härlit med bra träning & bra samtal!!!

    SvaraRadera
  2. Hej världens bästa Lena !

    Kasta apport heter "throw object/item" och ta föremål heter "grab item/object" och apportbock heter samma på engelska som svenska tydligen :)

    kram angelica

    SvaraRadera