söndag 8 april 2012

Hemmatävling för Bosse



Det var idag för Bosse ett okey underlag på Karlskoga BK. Endast fläckvis lite geggigt och då går det tydligen utmärkt att arbeta på. :o)

Han gjorde ett i mina ögon bra program. Är ytterst medveten om hans brister men försökte verkligen fokusera på det han kan göra bra. Har inte lagt så mycket vikt vid momenten i ettan utan lagt krutet på annat och man undrar ju liksom alltid, när man står på startlinjen, om man prioriterat rätt?

Blev dk på uppsittet från läggandet under gång. Nästan guldstjärna till honom där då jag verkligen jobbat med att han inte ska sätta sig upp på TL. Dutti grabb låg lydigt kvar å väntade på att karamellerna skulle komma...

Sen var det det där med apporteringen då. :/
Flera gånger förra veckan tänkte jag att det skulle tas tag i avlämnandet, men glömde/förträngde det och när jag behöver böja mig liiite fram så ploff spottar han ut den. Inte direkt förvånande.

Annars flöt det på utan stora missar och vi fick 183,5p.
Bosse kommer därför nästa gång att få tävla i Lkl2!
Gooooo Booooo!

1 kommentar: