söndag 25 mars 2012

Landslaget till VM

Nu har landslagsledningen klurat färdigt på vilka som kommer att få vara med på VM i Österrike om knappa två månader.

Lite fågelholksaktigt inser jag att Sheger och jag faktiskt kommer att få följa med! Nyper och nyper mig i armen för att vara säker på att jag inte snart ska vakna och lite snopet upptäcka att jag drömt…

Men näää, jag är vaken och ”GULLE” kommer att få tävla på VM, tjooohooo - fatta va fränt!

Det är faktiskt inte bara fränt utan också galet fräckt eftersom har vi blivit tilldelade en ordinarie plats på laget. Inser ödmjukt att vi därmed ingår i det svenska lydnadslandslaget! Dags att nypa igen…

Har än så länge ingen aning vilka andra som kommer med, spännande det oxå!
IIIIiiiiiiihhhhhhhhhh....!

14 kommentarer:

  1. Super grattis ;-)
    marie&carma

    SvaraRadera
  2. Super Grattis! Det är ni förtjänta av, jag hade satsat pengar på er :-) GRATTIS

    SvaraRadera
  3. Ännu ett jätte, jätte, JÄTTEGRATTIS!!!

    SvaraRadera
  4. NI ÄR BÄST!!!!!!!GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis lena! Nyp i armen från oss, det ääär sant!!!… kram

    SvaraRadera
  6. Gud va roligt!!!!!! Massa grattis!!!! Så värda!!!

    SvaraRadera
  7. Herre jäklar va kul men är inte förvånad. STORT grattis!!

    SvaraRadera
  8. Jösses vad kul, stort grattis!

    SvaraRadera
  9. Stoort grattis till dig!!=) Kul!

    SvaraRadera
  10. Super mega grattis Lena! Klart att ni ska vara med!! Heja, heja!!!!!

    SvaraRadera
  11. Jippie, vad roligt!!!

    SvaraRadera
  12. Gud va kul! Va duktiga ni är, grattis:))

    SvaraRadera
  13. Ni är såå värda den platsen!!!! Ni har ju gjort jätte fina resultat!!
    Kan känna igen mig i overklighetskänslan - vi kanske kan nypa varandra i armen nere i Österrike ;)

    SvaraRadera