onsdag 26 oktober 2011

Talangläger i Smedjebacken

Efter det trevliga talanglägret i Smedjebacken har jag bestämt mig för att på allvar försöka få ordning på vår svagaste länk - fritt följ...
Därmed föddes denna träningsblogg.

Har ingen som helst aning om hur jag ska bära mig åt för att lyckas, men nu ska hjärncellerna få jobba!
Med risk att få skit så tänker jag i alla fall avslöja att jag i dagsläget inte vet om jag ska släcka beteende eller bara förstärka ett annat tänk... Har provat förstärka annat förut, under längre perioder, men det har aldrig blivit något riktigt hållbart utav det. Tål att tänkas på och det tänker jag göra nån dag till innan jag tar nåt beslut!

Vill ramla tillbaka lite till talanglägret, det var överaskande trevligt!
Träning i flera grupper, föreläsningar, minitävling och mera träning. Har definitivt stoppat ner lite nytt i min ryggsäck.
De flesta av våra moment var för tillfället isärplockade och det syntes i minitävlingen. Just nu tänker Sheger mer på belönings än uppgiftstänk och nu ska det va så. Har kört enormt mycket helhetsträning hela sommaren så vi filar lite detaljer nu.
Kan detta vara ej parallella steg åt höger..? ;o)
Dutti dutti!
Diplomatiskt sagt, inte helt fast i hållandet...

Saker att jobba på finns det alltid, men nu är det fria följet som prioriteras. Vet att jag sagt det förut, men nu gott folk ä re' allvar!

Den stoooora frågan ä väl egentligen varför Sheger vill åt höger, har aldrig belönat nåt däråt... Kanske det är så enkelt att han i lydnaden precis som i vallningen är svagare i sin vänster sida? Det är liksom vänsterbogen han inte riktigt "orkar" hålla emot med. Hoppas vårt GÅ-projekt kan ge oss resultat. Hans steglängt blir iaf. längre å längre för varje pass. Tänk om jag kunde få med det i ff i stället för korta trippande steg..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar