måndag 5 november 2012

Mera käppar i hjulet...



Kan inte direkt påstå att saker flyter lätt just nu! Försöker att göra så rätt jag kan, men "nåt" är det som motarbetar. Det är inte mycket av det jag planerar som jag får till...

Grabbarnas sista träningspass var den 16/10. Hade det som en sista utvärdering inför kommande vinterprojekt. Satte efter det på mig tänkarmössan och hade en veckas planerad vila då jag hade ordentliga genomgångar med mig själv på hur vår kommande träning ska se ut.
Är nöjd med planeringen, nu återstår det å se om jag kan få till det...

Har ännu inte kommit igång med nån träning då jag totaldäckade i nåt influensaliknande tillstånd förra veckan. Har så smått börjat återhämta mig och ska försöka ta tag i träningen nu. Har oxå varit på röntgen med mitt knä som visade suddiga skruvar. Skulle bara fattas att det är nåt krångligt som måste fixas...
Tänker iaf. försöka träna lite själv idag som kompensation för dagens inställda träningssällskap.

Mycket tid går just nu till lite olika tankar som befinner sig på planeringsstadiet. Kul som attan, skulle det dessutom bli som det just nu är tänkt så lär det bli skoj framöver. Gillar drag under galoscherna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar