lördag 5 maj 2012

Bra träning, väder och födelsedag!

Gick en tidig morgonpromenad med killarna. In i vagnen för frukost, snart började det "välla in" bilar på parkeringen..? På morgonkvisten och förmiddagen var det full aktivitet här! Klubben hade appelltävling, vilket jag inte hade den blekaste om...

Tävlingen som pågick i halv storm och korta regnskurar var klar till lunch, så sen var det fritt fram för träning igen. Har kört ett fyra timmars pass i strålande solsken visserligen med hundbyten, men Sheger har tränat den mesta tiden. Känns nu som det var det sista riktiga krångelpasset innan VM. Om han inte börjar "kunna själv" igen vill säga...





















Fokuserade mest på ff, övergång till Z, konskick, "välja bort" retningar på appdirigeringen där han oavsett ska hålla sina bågar och jätte tokiga kast med metallen - nu har han fått tänka till ordentligt! Tröttigt blev det, men han jobbade riktigt bra med huvudet på skaft hela tiden. Nu vilar vi lite för ett lite enklare kvällspass!

Tack för alla gratulationer på min födelsedag som jag efter önskemål firar själv tillsammans med grabbarna! Firandet skjuts upp till efter hemkomst från Österrike :0)


3 kommentarer:

  1. Ååååå!!! Ska vi har fest när jag kommer till trakten i slutet av månaden!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att byta miljö och få lite distans till saker och ting. Jag är övertygad om allt kommer att lösa sig i slutändan!
    Nu är det VM som gäller, döhäftigt!
    Kram Annica m flock

    SvaraRadera