lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Välkomnar på det varmaste ett nytt år med nya möjligheter!

2011 har på många sätt & vis varit ett riktigt skitår med många up's and down's med betoning på det sista... Finns saker jag under året av rent praktiska skäl valt att blunda för. Inte för att jag är konflikträdd utan mest för att, när jag väl tar tag i det, kommer det att röra om i grytan och betyda merjobb...

Jag är oerhört tacksam för mina två underbara hundar, tack vare dem får jag skratta ofta!
Bosse visar framfötterna på lydnadsträningen på ett sätt jag för honom inte trodde var möjligt! Sheger har oxå tränat på och dessutom tävlat bra under året och det har resulterat i att vi tidigt var klara för lydnads SM-2012. Vi blev oxå uttagna att vara med i lydnadslandslagets talangtrupp. Till min stora förvåning lyckades vi även att vinna en av rankingtävlingarna till landslaget.

Som grädde på moset blev vi uttagna att vara en av de tolv som blev inbjudna att vara med på 2012 års första landslagsläger, gissa om vi glädjer oss till det!

Väljer från och med nu, att lägga all fokus framåt - 
"håll i hatten" 2012 - här kommer vi!

1 kommentar:

  1. Ett härligt år, du har i alla fall satt guldkant på delar av mitt!
    Gott Nytt År Lena!

    SvaraRadera