torsdag 3 januari 2013

Shegers resultat

Roat mig på morgonen med att sammanställa Shegers officiella tävlingsresultat 2012,
tack SBK-Tävling!

Trots sjukdomsuppehåll hela sommaren hann vi med 13 starter och vi jobbade ihop 11 förstapris. 2012 kom oxå hans första nollor... Tar på mig de två första nollorna då jag i Mariestad kastade apportbocken rakt åt fanders och den typ studsade tillbaka och låg nästan på fel sida hindret. I Kil nollade jag rutan åt honom genom att hålla på å dirigera tills poängen var slut, tyckte han lyssnade dåligt och eftersom VM-starten kom rasande fort mot oss så tog jag tillfället i akt...


Kollade oxå tidigare elitstarter på SKK:
  • 2010 - 9 starter och 8 förstapris
  • 2011 - 12 starter och 12 förstapris
  • 2012 - 13 starter och 11 förstapris
Sammanlagt 34 starter och 31 förstapris - endast 3 nollade moment!
Vill man leka längre så är det 340 elitmoment och 3 nollor....

Tack för allt skoj du ger mig - GULLE dig!

1 kommentar:

  1. Vilken grym förstaprisprocent! Det kallar jag hög lägstanivå, ni är så himla bra!

    SvaraRadera