måndag 28 januari 2013

Landslagsläger

Helgen som var tillbringades i Ludvika på landslagsläger, det blev en riktigt rolig helg!
Massor av härliga diskussioner om tankar och erfarenheter och hur vi vill att det ska se ut om man kikar i "spåkulan". På lördagskvällen var jag öm i magen av allt skrattande, härligt!

Träningen funkade riktigt bra med tanke på att det enda vi tränat sen sista tävlingen har varit fritt följ... Våra svagheter och våra styrkor är tydligen de samma oansett liten eller stor träningsmängd, det verkar som träningsmängden endast nyanserar de samma... Härliga, duktiga Sheger!
Fick jobba lite mer än vanligt för att hålla honom lite undrande, men det är väl bra att även jag ska va vaken ;o)

Med mig hem har jag många olika tips som jag ska fundera lite över. Den viktigaste "mentala" erfarenheten för den här helgen blir som Steve Job's - #stay hungry, stay foolish#
Enkelt förklarat: vill mer och jag tror fortfarande på mina lite stolliga ideer och tänker inte låta allvaret komma å ta mig ;o)

Vill speciellt tacka en person som på nåt märligt sätt alltid kan sätta i fler pinnhål uppåt på min stege när mina tankar är på väg åt fel håll. Du vet vem Du är och jag är mycket tacksam för att Du finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar