onsdag 23 april 2014

TOTTE badar

Igår tog TOTTE sitt första bad... 

Min tanke var att ge de andra två grabbarna lite guldkant på tillvaron. De älskar verkligen att bada så vi åkte till en av alla badstränder här i Karlskoga. De levde verkligen ut och sprang, studsade och gottade sig riktigt ordentligt! Lilla TOTTE 10,5 veckor gammal skuttade runt i sanden å tyckte det var festligt och spännande. 

Vet inte vem av mig, Sheger eller TOTTE som blev mest förvånad när den sistnämnda plötsligt tog sats och sprang rakt ut i plurret... Jag kan garantera att han definitivt inte räknat med att bli blöt. Han var nog mer inne på "Jesusstuket" å gå uppe på vattnet. Några sekunder stog han som förstelnad innan han tog sats upp på det torra igen.  

Han är framåt den lilla apparaten och jag hade verkligen inte räknat med att han skulle bada, valpar brukar ju, iaf enligt min erfarenhet vara försiktiga vid öppet vatten... Tur att det fanns x-tra handdukar i bilen. Efter det äventyret sov han länge! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar