fredag 19 juli 2013

Vi BOOSTAR!!!

Vi har fortfarande träningsvila från lydnaden. Nu börjar det bli länge sen vi avverkade ett helt träningspass, närmare bestämt så var det i veckan innan Skärgårdscupen... 

Grabbarna hålls igång med lite annat, men mest vila, simning och boostar #mågöttduärbästkänslan#
Borde ta tag i träningen till veckan, men vi får se hur det blir. Känner mig just nu inte så peppad. Hoppas det ändrar sig när helgen är över. 

Den här veckan är det Gränsvallarläger i Örebro. Jag har missat hela onsdagen och torsdagen, orkade inte åka in efter jobbet. Vansinnigt trött om dan...
Nu sitter jag iaf. i 46'an och gömmer mig för blåsten, SATAN va det blåser! Har haft en vansinnig huvudvärk hela dan och jag tror det kommer av vinden, blir nästan snurrig (snurrigare) i skallen... Har det inte släppt på nån timma tänker jag prova om alkohol kan lindra! ;0) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar