fredag 25 november 2011

Gnetar på...

Vi jobbar vidare på vårt fria följ - gahhhhh vad jag tycker att det är tråkigt! Startar varje träningspass med ett allvarligt samtal med mig själv om vilken fantastisk nytta Sheger och jag kommer att ha av den träningen... Ljuger duktigt!

Känns som vi iaf. inte utvecklas bakåt... Framgångarna kommer baske mig med låååånga mellanrum, men ibland glimtar vi till ;o)

Hade en trevlig träningshelg i AH-Hallen med goa vänner 18-20 november. Massa "lydnadsfreakar" som stöter & blöter - kan det bli häftigare än så..?

Idag har vi haft en total vilodag, tror jag hade fått allvarligt sammanbrott om jag var "tvungen" å träna fritt följ idag. Grabbarna har bara fått skrota omkring och inte behövt lyssna på nåt!

I morgon är det dax å ta tag i träningen igen!

Söndagen kommar att tillbringas på Kristinehamn BK. Då är det klart för det praktiska provet för TL-utbildningen då vi klarade den teoretiska biten. Skulle inte förvåna mig om nån klarar å prata omkull mig?









Ser inte ut som om Sheger uppskattar att Bosse knyckt bästaste bollen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar